SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:
Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji sp. z o.o.
ul. Wybrzeże Gdyńskie 27
01-531 Warszawa
Sekretariat
tel.: +48 22 848 66 70
e-mail: sekretariat@mpri.pl
Interesanci przyjmowani są:
ul. Wybrzeże Gdyńskie 27, 01-531 Warszawa
Poniedziałek – Piątek 8:00 - 16:00
Inne informacje zawiera serwis internetowy: http://www.mpri.pl
Termin załatwiania spraw
Sprawy załatwiane są zgodnie z kolejnością ich wpływu, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.
Osoby starające się o wydanie dokumentów związanych z zatrudnieniem:
- duplikatu świadectwa pracy,
- zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS Rp-7),
- świadectwa pracy w warunkach szkodliwych,
- lub innych
prosimy o wypełnienie wniosku >>> pobierz>>> Wniosek o wydanie dokumentów zatrudnienia (pdf, 42 kb, j. polski) i złożenie wniosku w sekretariacie spółki.
Informacja publiczna:
Udostępnianie informacji publicznej, będącej w posiadaniu Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji sp. z o.o. (dalej: MPRI lub Spółka), następuje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2021 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 nr 112 poz. 1198 z późn. zm.).
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z zastrzeżeniem art. 15 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Udostępnianie informacji publicznej, będącej w posiadaniu MPRI, dotyczącej wykonywania zadań o charakterze publicznym lub dotyczącej majątku publicznego następuje poprzez:
1) ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie podmiotowej https://mpri.bip.warszawa.pl/,
2) udzielenie informacji na wniosek wnioskodawcy,
3) wyłożenie lub wywieszenie w siedzibie MPRI w miejscach ogólnodostępnych,
4) ewentualną instalację w siedzibie MPRI urządzeń umożliwiających zapoznanie się z informacjami,
5) bezpośrednie udostępnienie informacji publicznej wnioskodawcy w formie ustnej.
Informacji dziennikarzom wszystkich mediów udziela Zarząd MPRI osobiście lub upoważniony przez Zarząd pracownik Spółki.
Informacje publiczne będące w posiadaniu MPRI i nieudostępnione w BIP MPRI udzielane są na ustny lub pisemny wniosek.
W celu uzyskania dostępu do informacji publicznej wnioskodawca może zwrócić się do MPRI o udostępnienie informacji publicznej, będącej w posiadaniu Spółki na formularzu wniosku: >>>pobierz>>>Wniosek o udostępnienie informacji publicznej (pdf, 29 kb, j. polski)
Wnioskodawca może złożyć wniosek:
1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@mpri.pl
2. Za pośrednictwem poczty na adres: 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27.
Informacja publiczna może być udostępniona wnioskodawcy poprzez:
1. Wgląd w dokumenty (z możliwością ich ewentualnego skopiowania).
2. Przesłanie informacji pocztą elektroniczną na podany przez wnioskodawcę adres e-mail.
3. Przesłanie informacji pocztą w formie wydruku na podany przez wnioskodawcę adres.
4. Przesłanie informacji pocztą w formie zapisu na płycie CD/DVD na podany przez wnioskodawcę adres.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, MPRI powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonej we wniosku, MPRI powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób i w jakiej formie informacja ta może zostać udostępniona. Jeżeli w terminie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanej w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Informacja publiczna, która może być udostępniona niezwłocznie, jest przekazywana w formie ustnej lub pisemnej, bez pisemnego wniosku.
Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji na wniosek, Spółka, jako zobowiązana do jej udostępnienia, ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, Spółka może pobrać od wnioskodawcy opłatę odpowiadającą tym kosztom. Wnioskodawca zostaje powiadomiony o wysokości opłaty w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku.
Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych, a także ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji następuje w przypadku nie złożenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej w sposób lub w formie wskazanej przez MPRI i następuje w drodze decyzji.
Wnioskodawca może wystąpić do Spółki o ponowne rozpatrzenie sprawy.
Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy rozpoznaje się w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego doręczenia.
Uzasadnienie decyzji o odmowie udostępnienia informacji winno zawierać merytoryczną informację o odmowie udostępnienia informacji publicznej, a w przypadku wniosku o udostępnienie dokumentów urzędowych informację, jakie dokumenty nie mogą być udostępnione ze względu na ograniczenia określone a art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Decyzja winna zawierać także imiona, nazwiska i funkcje osób, które zajęły stanowisko w toku postępowania o udostępnienie informacji publicznej, oznaczenie podmiotów, ze względu na których dobra wydano decyzję o odmowie udostępnienia informacji.
W przypadku stwierdzenia, że żądana informacja nie jest informacją publiczną, MPRI informuje pisemnie wnioskodawcę, że żądana przez niego informacja nie jest informacją publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wnioskodawcy, któremu odmówiono dostępu do informacji publicznej, przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy. Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy rozpatruje się w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania decyzji. Ponadto, w trakcie biegu ww. terminu wnioskodawca może zrzec się prawa do wniesienia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy, przy czym z dniem doręczenia Spółce oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy przez Spółkę, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Wnioskodawcy, któremu odmówiono dostępu do informacji publicznej z powołaniem się na ochronę danych osobowych, prawo do prywatności oraz tajemnicę inną niż państwowa, służbowa, skarbowa lub statystyczna, przysługuje prawo wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, iż Administratorem Pani / Pana danych osobowym jest Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji sp. z o.o. z siedzibą: 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27. Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez adres email sekretariat@mpri.pl, telefonicznie pod numerem +48 22 565-21-10 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować poprzez email iod@mpri.pl, telefonicznie pod numerem +48 22 565-21-10 lub pisemnie na adres siedziby administratora, z adnotacją „Inspektor Ochrony Danych Osobowych MPRI sp. z o.o.”. Z Inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającym z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 nr 112 poz. 1198 z późn. zm.).
4. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat od zakończenia roku, w którym złożono wniosek, z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach:
a) prowadzenia rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznych,
b) prowadzenia postępowania o udostępnienie informacji publicznej oraz ewidencjonowania jego przebiegu,
c) archiwalnym.
6. Pani / Pana dane osobowe mogą zostać powierzone następującym odbiorcom:
a) dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów,
b) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską w celu dostarczenia korespondencji.
7. Posiada Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/ Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia RODO.
9. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do załatwienia zgłoszonej sprawy. Jest Pani/ Pan zobowiązana/y do ich podania w zakresie umożliwiającym doręczenie odpowiedzi na wniosek, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wezwanie do uzupełnienia danych.
Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U z 2024 r., poz. 928 z późn. zm.) Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ustaliło Procedurę zgłoszeń wewnętrznych, która określa zasady zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów).
>>>pobierz>>>PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH W MIEJSKIM PRZEDSIĘBIORSTWIE REALIZACJI INWESTYCJI SP. Z O.O. (pdf, 232 kb, j. polski)
(obowiązuje od dnia 03.10.2024 r.)
Metryka
changes-registry
Expand